אימון וגישור למערכות יחסים משפחתיות מנצחות

מה יותר חשוב ממשפחה ??
לרבים מאיתנו יש קצרים ו"תקיעויות" במערכות היחסים החשובות לנו ביותר- בין בני הזוג ,בין הורים לילדיהם הבוגרים,בין אחים ואפילו עם החמות.
בתהליך מקצועי וממוקד ניתן לשפר מערכות יחסים אלה באופן דרמטי!

לפתור מחלוקות בלי אשמים!
לאור ניסיוני הרב בגישורים, במסגרת בתי המשפט, באופן פרטי ובמסגרת הגישור הקהילתי - פיתחתי מודל גישורי ייחודי שמניב הצלחות מדהימות.

 ניתן בהחלט להיפרד מסכסוכים ולהמשיך לחיים שלווים וטובים יותר.

רבים מאיתנו מתקשים ליישב מחלוקות וסכסוכים בעצמנו, ועיקר הקשיים הם דווקא עם הקרובים לנו ביותר -בני זוג, הורים, אחים, ילדים.

מחלוקות רבות הן על רקע תקשורת זוגית, ברוגז ונתק בין אחים ועם הורים על רקע כספים,ירושות וסבאות וסבתאות בעידן החדש.

יחסים משפחתיים וכה חשובים לנו ,שמשהו התקלקל בהם ,ואין בידינו בלבד כדי לתקן את ה"קלקול"  ולחזור לתלם.

גישור משפחתי
משבר זוגי, ובוודאי כזה שמוביל לפרוד ולגירושין , הינו מהכואבים ביותר בחיינו.

ניסיוני המקצועי הנרחב מאפשר לזוגות לאחות את השברים ,ולאחרים שנפרדים ,להמשיך לדרכם החדשה עם אנרגיות של צמיחה, תוך שמירה על יחסים תקינים כהורים לילדים ,מהם לעולם איננו מתגרשים!

הסכסוך הזוגי טומן בחובו סוגיות כבדות משקל הקשורות למשמורת על הילדים והמזונות ובכלל -ההורות המשותפת, המגורים,החינוך, נושאי רכוש והסדרים כלכליים.

במערכת המשפט הרגילה ובשל ההיבטים הרגשיים המעורבים, קל להיגרר להסלמה ולמאבקים ממושכים ומרים שגובים מחירים יקרים בנפשנו ובכיסנו. לעתים קרובות ילדנו הכה יקרים לנו הם אלה שמשלמים את המחיר הכבד.

הגישור יוצר מסגרת המאפשרת ומעודדת הידברות והקשבה בין בני הזוג כבסיס למציאת פתרונות  מעשיים לטובת בני הזוג והילדים.

יחודו של הגישור שהוא כ"יד נעלמה" יכול לסייע לכם לפתור את הטעון תיקון בלי שייכפו עליכם ויחליטו עבורכם, אלא באמצעות הכוונה וסיוע עדינים שיאפשרו להציף את ליבת הסכסוך, הגרעין הפנימי השנוי במחלוקת.

יתרונה הגדול של השיטה שהיא מאפשרת גם פתרון המחלוקת וגם שיפור ושימור היחסים הכה חשובים לנו .כל זאת ללא טיפולים ארוכים, מתמשכים ויקרים, אלא באופן ממוקד במטרה וקצר יחסית.

מחלוקת שנפתרה בתהליך גישורי תעובד בהסכם ותוכל עפ"י הצורך והרצון לקבל תוקף של פסק דין.