זוגיות אחרי החגים

"אחרי החגים "כבר כאן ראש השנה בפתח, עוד רגע קט השביל יתכסה בעלי שלכת זהובים ורוח סתיו תנשב בצמרות. ואז, יגיע ערב חג ועוד חג ועוד ערב חג וחוזר חלילה... תקופה כזו שלעיתים גורמת לפיצוצים בזוגיות שלנו,מעמיקה פערים ומתחים ,קצרים בתקשורת ועימותים וגורמת לנו לייחל שנגיע כבר ל"אחרי החגים.." אז השנה מחליטים ש" לא עוד"- מצמיחים את הזוגיות כל כך גבוה, שבשנה הבאה לא נראה את המקום שהיינו בו , אפילו עם טלסקופ.

קרא עוד
טיפ קריטי לזוגיות מנצחת

וותרו על הצורך / הרצון להיות תמיד צודקים! מכירים מצבים שבהם אנחנו מנהלים ויכוחים אינסופיים רק כדי להיות צודקים ? מה יקרה אם נוותר לפעמים על הצורך להיות תמיד צודקים ? אז מתחילה תקשורת מקרבת משמעותית' נוצרת הקשבה אמיתית בה לפעמים נגלה שאנחנו טועים או שיש כמה אמיתות או שאנחנו צודקים.

קרא עוד
נמאס לכם להיות מר או גברת כעסני ?

מכירים את גל הצונאמי הזה שמשתלט עליכם בלי רחם? שיטפון כעס בעוצמה 9 או 10? תחושת חוסר השליטה שמלווה אותנו כל פעם שזה קורה ? כעס הוא רגש עוצמתי שבא כתגובה או ביטוי ללחץ, תסכול, כישלון, חוסר אונים, פגיעה – בין אם של אדם מסוים ובין אם של "היקום". אנחנו סובלים כאשר אנו מאמינים למחשבה שלנו שנראית לנו מציאות או עובדה. לכן,כדאי לנו לזהות את אותן מחשבות בסיסיות, לבחון את אמיתותן ולאמץ תבנית חשיבה חלופית שמקדמת אותנו.

קרא עוד
בוחן פתע למצב הזוגיות שלכם

תמרורי אזהרה לכך שאתם צריכים עזרה כדי שהזוגיות שלכם תמריא מחדש. אצל רב הזוגות יש עליות וירידות במערכת היחסים. לעיתים, אנחנו מצליחים להתמודד בעצמנו עם הקשיים, ללבן בעיות ולהמשיך הלאה. לעיתים, אנחנו מרגישים תקועים וצריכים עזרה חיצונית של איש מקצוע.

קרא עוד
הזוגיות שאחרי החגים

"אחרי החגים "כבר כאן החגים חלפו ועבור חלק מאיתנו הם לא היו פשוטים, הרבה משפחתיות וימי שבתון וזה לא תמיד קל. הימים האלה שיקפו ולעיתים אף העצימו מחלוקות וסדקים בזוגיות שלכם. אז כדי שהחגים הבאים וסופי השבוע וגם ימי השגרה יהיו יותר מהנים בואו נשפר את מערכות היחסים הזוגיות בתהליך מובנה הכולל מספר עקרונות קריטיים.

קרא עוד
מהם ששת רעלני ה –C של מערכות היחסים ??

מהם ששת רעלני ה –C של מערכות היחסים ?? רובנו מבינים שמערכות היחסים שלנו הם אחד הנכסים הכי חשובים שלנו אם לא ה-.... למרות זאת ,קיימים 6 סוגי רעל מזוקק- 6 ה-C - שאנו נוטים ל"הזריק" למערכות היחסים במינון כזה או אחר, לעיתים קרובות באופן אוטומטי ובלי מישים.

קרא עוד