למה אתם לא מצליחים להשיג את היעדים שהצבתם לעצמכם ?

מהם הסיבות העיקריות שמונעות מכם להגשים את החלומות שלכם ?


למה אנשים לא מצליחים להשיג את המטרות שהציבו לעצמם ?

 גם לכם היה חזון ברור ואפילו תכנית כדי לממש אותו ובכל זאת לא הצלחתם ? 

 5  סיבות למה זה קרה לכם או תכלס לא קרה . 

רובנו יודעים שחשוב לגבש חזון אישי-החיים שאנחנו רוצים לחיות בכל התחומים. אנחנו גם יודעים לגזור מהחזון מטרות ויעדים לטווח הארוך, הבינוני (3-5 שנים ) והקצר (עד שנה ). אז למה בכל זאת לא תמיד מצליחים להשיג את אותם דברים שממש חשובים לנו ???

 הנה 5 סיבות מרכזיות למה זה קורה – 

1.חוסר מחויבות להשקעה הנדרשת- לכל דבר יש " תג מחיר " במונחי זמן, כסף, אנרגיה, ויתורים וכו. ככל שהמטרה יותר מורכבת ומאתגרת תדרש בדרך כלל יותר מחויבות להשקעה. אז ראשית, האם אתם מחויבים להשקעה הנדרשת להצלחה ? 

2.סביבה מרעילה – האם הסביבה שלכם-בני זוג, משפחה ,חברים וכו היא כזאת המטעינה אתכם באנרגיות, מאמינה בכם ומעודדת ,או כזו שמרוקנת אנרגיות ,מרעילה ו" מורידה ",כזו שלא מאמינה בכם ובתוכניות שלכם. אז שנית, האם הסביבה שלכם מטעינה אתכם באנרגיות או שצריך להחליף חלק ממנה ? 

3.חסמים פנימיים- האם מערך האמונות שלכם מקדם אתכם ? מהם דפוסי הפעולה ודפוסי החשיבה המקדמים ומה הם החסמים שעוצרים אתכם ? האם אתם באמת חווים תחושת מסוגלות גבוהה ביחס למטרה שהצבתם ? האם יש לכם את המיומנויות והכלים האישיים להצלחה שאתם מבקשים ? אז, שלישית הזמינו את עצמכם לדייט אותנטי וזהו מה במערך האמונות והחסמים שלכם דורש שינוי. 

4. מערכת מקצועית תומכת – האם אתם מקיפים את עצמכם באנשי מקצוע משובחים בהתאם למטרות והאתגרים שלכם? מנטורים ? יועצים עסקיים  ושיווקיים ? האם יש לכם את הכלים המקצועיים , הטכנולוגיים והארגוניים כדי להתמקד בתכנית שלכם ? אז רביעית, השקיעו במעטפת מקצועית של אנשים וטכנולוגיות כדי להצליח. 

5. בחינת דפאו"ות (דרכי פעולה אפשריות )רחבה – האם מיפיתם מגוון של אופציות להשגת המטרות שלכם ? האם שקלתם באופן מעמיק ומאוזן את היתרונות והחסרונות של כל דרך ? על איזה דרכים  נוספות טרם חשבתם ? אז חמישית, אמצו לכם תהליך מושכל של קבלת החלטות המבוסס על בחירת דרך פעולה מתוך בחינה רחבה של אלטרנטיבות. עכשיו מקדו והדקו את תכנית הפעולה שלכם למימוש החלומות שלכם, סננו חסמים וגורמים מעכבים והחזון שלכם לחיים מאושרים ועוצמתיים קורם עור וגידים.

 מוזמנים תמיד להתייעץ ולחשוב יחד- ד"ר דליה מורג-מאמנת ויועצת קריירה . 054-2244678